فر توکار آلتون

فر توکار آلتون هنگام خرید فر به چه نکاتی توجه کنیم فرهای امروزی قادر به انجام همه چیز از سرخ کردن در هوا گرفته تا تمیز کردن خود هستند، و حتی برخی از آنها مجهز به کاوشگر دمای داخلی برای پخت و پز دقیق هستند.

فر توکار آلتون

فر توکار آلتون هنگام خرید فر به چه نکاتی توجه کنیم فرهای امروزی قادر به انجام همه چیز از سرخ کردن در هوا گرفته تا تمیز کردن خود هستند، و حتی برخی از آنها مجهز به کاوشگر دمای داخلی برای پخت و پز دقیق هستند.

فر برقی آلتون

هنگام خرید فر توکار به چه نکاتی توجه کنیم
فر توکار آلتون امروزی قادر به انجام همه چیز از سرخ کردن در هوا گرفته تا تمیز کردن خود هستند، و حتی برخی از آنها مجهز به کاوشگر دمای داخلی برای پخت و پز دقیق هستند. با انتخاب بسیار زیاد، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید برای پیدا کردن اجاق مناسب برای آشپزخانه خود آورده شده است.

انواع فر
پیدا کردن اجاق مناسب با درک اینکه کدام نوع اجاق با چیدمان آشپزخانه شما و همچنین سبک آشپزی شما مطابقت دارد شروع می شود. بیایید با بررسی انواع اصلی فرها شروع کنیم.

منبع سوخت
جستجوی خود را برای کوره رویایی خود با تصمیم گیری در مورد نوع سوخت آغاز کنید: گاز یا برق. هر دو گزینه مزایای خاص خود را دارند و همه اینها به ترجیح شخصی آشپز خانه و همچنین ارتباط انرژی در خانه شما بستگی دارد.

کوره های گازی
در حالی که عبارت «آشپزی با گاز» ممکن است توسط صنعت گاز طبیعی برای مقاصد تبلیغاتی ابداع شده باشد، چند دلیل وجود دارد که موفق به ماندن در آن شده است. برای شروع، مدل های گازی به شما شعله فوری می دهند و بنابراین سریعتر از همتایان برقی خود گرم می شوند، بنابراین نیازی به انتظار برای پیش گرم شدن نیست. Geraldine Gillespie، خریدار ماشین ظرفشویی و آشپزخانه در The Good Guys توضیح می‌دهد: «اجاق‌های گازی همچنین با رطوبت بیشتری در هوا پخت می‌شوند، به این معنی که غذاهایی مانند کباب‌ها و کیک‌ها رطوبت بیشتری را حفظ می‌کنند».

در حالی که خرید و نصب آنها ممکن است گرانتر باشد، اما کارکردن فر برقی آلتون عموماً مقرون به صرفه تر است و در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه می شود. انتخاب بنزین در ابتدای جستجو نیز به محدود کردن سریعتر انتخاب نهایی شما کمک می کند، زیرا مارک ها و مدل های کمتری برای انتخاب وجود دارد.

خرید فرهای گازی >
فرهای برقی
اجاق های برقی رایج تر هستند و معمولاً خرید و نصب آنها مقرون به صرفه تر است. با این حال، با توجه به قیمت برق، استفاده از آنها گران تر است. هوا خشک‌تر است (برای نان‌ها و پیتزاها بهتر است) و نسبت به فرهای گازی یکنواخت‌تر گرم می‌شوند. بسته به نوع و مدل، اجاق‌های برقی تنظیمات متنوع‌تری نیز دارند. جرالدین گیلسپی می‌گوید: «فرهای برقی حالت‌های پخت بیشتری دارند تا نتایج دقیق‌تری به شما بدهند.» تنوع در اندازه، ساخت و مدل برای اجاق های برقی به مراتب بیشتر است و بسیاری از مردم موافق هستند که آنها گزینه کاربر پسندتری هستند.

خرید فر برقی آلتون اندازه و ظرفیت
متداول‌ترین اندازه‌های فر 60 یا 90 سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که ارتفاع آن بسته به ظرفیت متفاوت است. از خود بپرسید چقدر فضای در دسترس دارید و چقدر آشپزی می کنید - خانواده های پرجمعیت و سرگرمی های بزرگ ممکن است یک فر دو نفره را انتخاب کنند. ظرفیت فر شما به اندازه قابل استفاده حفره داخلی (بر حسب لیتر) اشاره دارد که به شما کمک می کند تا بفهمید چه مقدار غذا می تواند در یک زمان پخته شود.

فر های توکار آلتون
با ترکیب اجاق گاز و اجاق گاز در یک واحد، یک اجاق گاز ایستاده یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه های مدرن و امروزی است. اجاق های ایستاده فواید زیادی دارند و به عنوان نقطه کانونی فضای شما یک بیانیه سبک قوی ایجاد می کنند. جرالدین گیلسپی می‌گوید: «این دستگاه‌ها راحت‌تر نصب می‌شوند و اگر به فکر جابه‌جایی، تعویض یا ارتقاء هستید، راحت‌تر جابه‌جا می‌شوند. هر دو مدل گازی و برقی و همچنین اجاق‌های مستقل دوگانه سوز وجود دارند که می‌توانند ترکیباتی مانند اجاق گاز با اجاق گازی با اجاق برقی را برای بهترین حالت در هر دو دنیا به شما ارائه دهند. آنها هرگز کاملاً با کابینت شما نمی نشینند و کمی فضای بیشتری نسبت به اجاق های دیواری اشغال می کنند، اما راحتی و سبکی را ارائه می دهند.

خرید فر برقی آلتون
فرهای توکار
برای یک راه حل مدرن، مینیمالیستی و صرفه جویی در فضا، اجاق داخلی را انتخاب کنید. این واحدها باید در محفظه اجاق نصب شوند، که می تواند در یک دیوار کابینت یا زیر نیمکت تعبیه شود. جرالدین گیلسپی توضیح می دهد: «فرهای توکار از نظر قرارگیری و طراحی آشپزخانه تطبیق پذیری بسیار بیشتری را ارائه می دهند. اندازه ها معمولاً از 60 سانتی متر تا 120 سانتی متر متغیر است و ظرفیت آن نیز متفاوت خواهد بود.

خرید فرهای توکار آلتون

فرهای اضافی
نوآوری و پیشرفت فناوری در لوازم آشپزخانه، مجموعه وسیعی از ویژگی های جدید پخت و پز و انواع فر را معرفی کرده است که هرگز به این راحتی در آشپزخانه خانه قابل دسترسی نبوده اند. در حالی که بسیاری از این مدل‌ها و مدل‌های جدید برای استفاده به‌عنوان اجاق گاز مستقل در آشپزخانه کافی نیستند، اما مکمل‌های مفیدی هستند.

کوره های بخار
پخت و پز بخار به طور سنتی به آشپزخانه های تجاری محدود می شد، اما اکنون می توانید از مزایای این روش سالم در خانه بهره مند شوید. آنها از بخار ترکیب شده با هوای داغ برای پخت و پز استفاده می کنند، طعم، رنگ و بافت طبیعی را حفظ می کنند، در حالی که نیاز به روغن را کاهش می دهند و مواد مغذی را حفظ می کنند. اجاق های بخار نیز زمان پخت را کاهش می دهند، زیرا بخار گرما را بسیار موثرتر از هوا منتقل می کند. اکثر مدل ها اجاق های دیواری هستند و اندازه استاندارد آن 60 سانتی متر است.

درباره اجاق های بخار بیشتر بدانید >
خرید اجاق های استین >
مایکروفر ترکیبی
تا به حال چند بار از مایکروویو برای گرم کردن غذای باقیمانده‌تان با عجله استفاده کرده‌اید، فقط برای اینکه از بافتی که غذایتان باقی مانده است ناراحت باشید؟ اجاق‌های مایکروویو ترکیبی عملکردهای مایکروویو، گریل و کانوکشن را ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند از دو تا در یک زمان استفاده کنید - بنابراین می‌توانید همزمان مایکروویو و کباب کنید. اجاق‌های ترکیبی می‌توانند مدل‌های توکار یا رومیزی باشند و پشتیبان خوبی برای کار اصلی شما هستند.

نکات بیشتر برای انتخاب بهترین فر آشپزخانه
کوره های کم مصرف
در حالی که اجاق‌ها با سیستم رتبه‌بندی انرژی مشابه ماشین‌های ظرفشویی، یخچال‌ها و فریزرها محدود نمی‌شوند، هنوز ارزش آن را دارد که هنگام خرید یک دستگاه جدید، کارایی انرژی را در نظر داشته باشید. کوره‌های گازی سوخت کمی مصرف می‌کنند، فوراً گرم می‌شوند و کنترل دقیق دما را ارائه می‌دهند، که باعث می‌شود آنها نسبت به مدل‌های با سوخت برق کارآمدتر باشند. کوره های گازی همرفت (جایی که یک فن و سیستم اگزوز هوای گرم را در داخل فر به گردش در می آورند) راهی برای بهره وری بهینه انرژی هستند. اگر مدل برقی را انتخاب می‌کنید، همچنان می‌توانید همرفت را انتخاب کنید - اجاق گازی همیشه کارآمدتر از جایگزینی با فن کمتر خواهد بود.

باید دارای ویژگی های فر باشد
Geraldine Gillespie، خریدار آشپزی، ظرفشویی و ظروف آشپزخانه در The Good Guys، می‌گوید: «عملکرد پخت و پز اجباری یا همرفتی برای اکثر افرادی که به دنبال یک اجاق جدید هستند، غیرقابل مذاکره است. پنکه هوا را به گردش در می‌آورد و در مقایسه با اجاق‌های معمولی که از فن استفاده نمی‌کنند، امکان پخت سریع‌تر و یکنواخت‌تری را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه اجاق های مدرن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب های خنک در لمس با چندین لایه برای ایمن نگه داشتن دست های کوچک در خانه های خانوادگی.
فن آوری خود تمیز شونده پیرولیتیک با استفاده از دمای بالا و فشار هوا برای تبدیل کثیفی به خاکستر.
تنظیمات رطوبت، رطوبت را در هوای داخل اجاق نگه می دارد تا از خشک شدن غذا در حین پخت جلوگیری شود.
کاوشگر دما برای اطمینان از اینکه غذای شما با دقت پخته شده است.
تایمر و شروع تاخیری برای زمان بندی کامل وعده های غذایی شما، صرفه جویی در گرم کردن مجدد.